Rabu, 29 Oktober 2008

Miri


I

ni saya selagi di Miri beberapa bulan yang lalu. Kunjungan ini adalah kunjungan perdana aku di Sarawak. Mungkin suatu masa aku akan kembali kesana untuk menikmati suasana dan pemandangan alam Sarawak bahkan kalau bisa ke Sabah dan Brunei. Saat ini sudah ada trip langsung dengan angkutan darat Bus Damri ke Brunei dan sebaliknya Bus Brunei Darusalam ke Pontianak melalui Sarawak.

Diatu aku nganjung gambar maya aku di Miri. Teperindang aku ngagai menua kita din laban manah amai mega di peda aku. Gayu Guru Gerai Nyamai, Congratulations.

2 komentar:

Anonim mengatakan...

anang lupa de' ngagai bloh kami. http://www.sanggarsengalangburong.blogspot.com
tabi' ke bala kaban kitai di ya'

Dayak of West Borneo mengatakan...

au meh/wai. bisi ila aku nganjung blog nuan nya'.
Aku senang lantang enggau ka berandau ngagai bala kita' din/ diya'.
Salam ari aku ditu wai. Aram kitai begulai sama agi' enggau ke blog kitai segerempong tu.
Ulih aku madah ke bala kita' din tau ka nganjung ngagai website www.ruaikitai.com.
Din ulih nuan enggau bala sida kebukai nyadi member ba web nya. Din full enggau jaku kitai Iban sebansa.
Tabi wai laban aku tu sebenar ya urang Bidayuh tapi nemu mimit lah enggau jaku Iban tu tadi. Laban kitai ngiga kaban anang pilih ari ya asal ya nya' kitai sebansa Dayak, ukai piak wai?